Isnin, 20 April 2009

MELABUR UNTUK MASA DEPAN


Amanah Saham Malaysia ASM yang telah di umumkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak kelmarin memberi satu peluang kepada bumiputera melabur untuk masa depan. Sebanyak 3.33 bilion unit adalah ASM dengan harga rm 1 seunit dan dana-dana boleh dipeolehi di Pos Malaysia, Maybank, CIMB dan RHB Bank.

“Saya berharap penawaran unit-unit baru (ASW 2020 dan ASM) akan memberi lebih peluang kepada seluruh mesyarakat Malaysia sama-sama membuat pelaburan untuk masa depan kewangan yang lebih terjamain” kata-kata PM ( dipetik dari Utusan Online).

Pada rakan-rakan apa lagi inilah peluang, daripada kita melabur tempat-tempat yang tidak berketentuan baik kita labur di ASM. Apa macam? Apa dibimbangkan, pengayuh sama di tangan, perahu sama di air. Sambil menyelam sambil minum air.


1 ulasan:

  1. Salam,bagi pihak AJK Pemuda UMNO Cawangan Telok Datok,Banting,Selangor,merakamkan jutaan terima kasih kepada Tuan,kerana sudi melayari blog kami.Harapan kami agar kita dapat bersama-sama bertukar-tukar pendapat demi bangsa,agama dan negara.
    Salam perkenalan..dari:-
    Zawalajam Hj. Mashod (KP Cawangan T.Datok)

    BalasPadam